wersja polska
Motocykle Jacka    Nasze usługi    Sklep    Galeria    Linki    Kontakt
wersja polska wersja angielska wersja angielska
      Regeneracja głowic | Regeneracja wałów | Szlif cylindrów | Anodowanie tłoków | KOŁA ZĘBATE | ELEKTRYKA

 Wybierz grupę motocykli:

Części i usługi dla motocykli Junak
Motocykle Junak, wyprodukowane przez Szczecińską Fabrykę Motocykli.



Części i usługi dla motocykli Radzieckich
Motocykle produkowane na terenie CCCP.



Części i usługi dla Polskich motocykli poniżej 350ccm
Motocykle i motorowery produkowane w Polsce do lat 90-tych.


Części i usługi dla ciężkich motocykli Niemieckich
Ciężkie motocykle niemieckie.


Części i usługi dla Polskich motocykli poniżej 350ccm
Motocykle i motorowery produkowane na terenie Czechosłowacji.

Kontakt

Jacek Tomaszewski
ul. Siedlecka 19
08-445 Osieck
email: pakin@wp.pl

Wyświetl większą mapę
Telefony:
+48 503 779 822
+48 511 475 452 - Marzena Kowalczyk
+48 510 486 370 - Mirosław Rybski
UWAGA! W GODZINACH 12:00 - 13:00 MAMY PRZERWĘ I NIE ODBIERAMY TELEFONÓW

                                      ZASADY WSPÓŁPRACY WYSYŁKOWEJ

Wielu klientów współpracuje z nami wysyłkowo korzystając z usług firm kurierskich, bądź poczty polskiej. W celu zapewnienia jak najlepszej współpracy, bazując na wieloletnim doświadczeniu w tej kwestii, uprzejmie proszę o zastosowanie się do następujących zasad wysyłania paczek:
  • Elementy prosimy wstępnie umyć oraz oczyścić z wszelkich smarów pozostałości oleju oraz innych zanieczyszczeń. W przypadku przysłania części bardzo zabrudzonych doliczana będzie kwota za mycie wstępne.

  • Części należy odpowiednio zabezpieczyć w paczce. Pozwoli to uniknąć uszkodzeń spowodowanych obijaniem się elementów o siebie w trakcie transportu.

  • UWAGA !!! CYLINDRY , GŁOWICE oraz inne elementy prosimy zabezpieczać dodatkowo oddzielając je od pozostałych elementów znajdujących się w paczce. Wynika to z uwagi na możliwość obłamania żeberek w tego typu elementach, dlatego też zalecamy dokładne zabezpieczanie z każdej strony tych elementów.

  • Elementy drobne, prosimy pakować zbiorczo w torebkach lub pojemnikach zamkniętych. Paczki zazwyczaj wypełniane są papierami, pianką transportowa, bądź innego typu tworzywami co znacznie utrudnia odnalezienie bardzo małych elementów.

  • Do paczki obowiązkowo należy dołączyć list zawierający dane adresowe nadawcy, numer kontaktowy, ( mile widziany jest również email ). List powinien zawierać również opis, czego klient od nas oczekuje, na co mamy zwrócić szczególną uwagę. Proszę aby list był formatu A4 zapakowany w koszulkę foliową. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych nieporozumień.

  • Proszę o dołączenie do listu jeżeli jest to tylko możliwe poglądowych zdjęć elementów włożonych do paczki. Mogą być to zdjęcia detali rozłożonych na podłodze zrobione telefonem komórkowym wydrukowane na czarno biało na zwykłej kartce. Posłużą one do inwentaryzacji części przy rozpakowaniu oraz pakowaniu paczki po wykonaniu usługi.

  • Paczki odsyłamy za pobraniem bądź po wpłacie na konto ustalonej kwoty.

  • W większości przypadków przygotowujemy wycenę przed rozpoczęciem prac w celu uniknięcia niedomówień dotyczących rozliczenia kwot, po wykonaniu usługi. Pozwala to również na poznanie przez klienta kosztu usługi na którą sie zdecydował jeszcze przed rozpoczęciem prac.

  • Wał korbowy - wysyłka
  • W przypadku przesyłania wałów korbowych do regeneracji, należy sporządzić odpowiednią drewnianą skrzynkę transportową, zabezpieczającą wał w czasie transportu. W przypadku wysłania wału w inny sposób po wykonaniu regeneracji, klient może odebrać wał osobiście, bądź odsyłamy wały w naszych drewnianych skrzynkach transportowych, za które pobierana jest kaucja. Po odesłaniu skrzyni przez klienta, kaucja jest zwracana na konto podane przez klienta bądź przekazem na wskazany adres.


Uprzejmie dziękuję za stosowanie się do wyżej opisanych zasad współpracy wysyłkowej.

| Szlif cylindra | Regeneracja głowic | Anodowanie tłoków    
| Części motocyklowe | Układy wydechowe | Instalacje elektryczne      
| Polerowanie | Szkiełkowanie | Chromowanie      
| Motocykle polskie | Motocykle czechosłowackie | Motocykle radzieckie